طراحی سایت با ASP.NET

ASP مخفف کلمه Active Server Page به معنای صفحات فعال تحت سرور می باشد . یعنی صفحات پویایی که روی سرور برای دسترسی عمومی اجرا می شود .
سال 1996 اولین نسخه از ASP عرضه شد ، در آن زمان هنوز محیط توسعه ویژوال استودیو اجرایی نشده بود. این نسخه از ASP هنوز تحت چارچوب گسترده .NET نبود و یک نسخه متفاوت با امکاناتی همچون ارتباط با دیتابیس با روش ADO و … بود .
همراه با عرضه اولین نسخه از .NET اولین نسخه از ASP.NET و ویژوال استودیو ارائه شد . ASP.NET چندسکویی (cross platform) است و روی ویندوز ، لینوکس ، macOS و داکر اجرا می شود .
زبان های برنامه نویسی وب باید در زمینه امنیت سایت ، سئو، سرعت سایت و … حرفی برای گفتن داشته باشند. فریم ورک Asp.net بر پایه زبان برنامه نویسی C# به منظور برنامه نویسی و طراحی سایت به وجود آمده است و یک به صورت منبع باز است . در سمت سرور اجرا می شود. این فریم ورک به برنامه نویسان و توسعه دهندگان اجازه می دهد که برنامه های وب، وب سرویس ها، سایت های پویا و … را طراحی کنند.

امنیت بالا
امنیت بالا
پایدار
پایدار
واکنش گرا
سریع
سریع
قدرتمند
قدرتمند
کاربر پسند
کاربر پسند

اگر انتظارات خیلی بالا و عجیبی را از وب سایت خود ندارید ، توصیه می شود از CMS وردپرس برای سفارش طراحی سایت خود استفاده کنید . اما اگر می خواهید قدمی محکم و مقتدرانه در فضای وب بردارید و موفقیت را تجربه کنید پیشنهاد می کنیم از همان ابتدا هوشمندانه انتخاب کنید . طراحی سایت ASP.NET بی شک می تواند انتخابی هوشمندانه برای ورودی مقتدرانه به دنیای دیجیتال مارکتینگ باشد چرا که سایت های طراحی شده با این تکنولوژی مبتنی بر بروزترین فناوری دنیا در عرصه طراحی سایت هستند . طراحی سایت دات نت شاید در ابتدا هزینه بیشتری نسبت به سایت های وردپرسی برای شما در بر داشته باشد اما قطع به یقین کیفیت آن شما را مجاب خواهد کرد که انتخاب درستی کرده اید .

طراحی سایت باید به گونه ای باشد که دست شما را برای هر گونه تغییر و گسترش باز بگذارد. خیلی ها از طراحی سایت اختصاصی گریزان هستند به علت اینکه در آینده برای پشتیبانی و تغییر با شرکت طراح به مشکل می خوردند اما ما ادعا می کنیم که پشتیبانی سایت در کلیک هاب به گونه ای است که احساس شما را نسبت به انتخاب این شرکت و طراحی سایت ASP.NET غرور آفرین جلوه خواهد کرد.

طراحی سایت با ASP.NET حرفه ای با امکانات پیشرفته و طراحی کاملا اختصاصی ، بهینه شده برای موتورهای جستجو و کاملا واکنشگرا برای مشاهده بدون نقص در هر نوع دستگاهی ( لپ تاپ – تبلت و انواع گوشی های موبایل ) توسط گروه نرم افزاری کلیک هاب انجام می شود .

طراحی سایت با ASP.NET
مزایای داشتن و طراحی سایت با ASP.NET

طراحی سایت با ASP.NET مزایای زیر را دارد:

1.طراحی پنل کاربری اختصاصی و بسیار آسان

2. طراحی سایت سئو محور و مطابق با استانداردهای گوگل

3. رعایت کامل استاندارد AMP

4. پیاده‌ سازی وب سایت به صورت داینامیک

5. وب اپلیکیشن پیش رونده (PWA)

6. طراحی سایت ریسپانسیو ( واکنش گرا)

7. طراحی سایت با سرعت بالا

8. طراحی سایت با امنیت بالا

9. طراحی قالب و گرافیک سایت به صورت کاملا اختصاصی

امکانات طراحی سایت با ASP.NET

سرعت بالای لود سایت
سرعت بالای لود سایت
طراحی امکانات خاص و ویژه
طراحی امکانات خاص و ویژه
برنامه‌ نویسی اختصاصی
برنامه‌ نویسی اختصاصی
امنیت بالا
امنیت بالا

اگر بودجه‌ ای که برای طراحی سایت در نظر گرفته‌ اید بالاست و می‌ خواهید یک کار حرفه‌ ای و با کیفیت داشته باشید ، از طراحی سایت با ASP.NET استفاده کنید . در طراحی سایت با کدنویسی ظاهر سایت به صورت ویژه‌ ای جذاب و حرفه‌ ایست . از آن‌ جایی که اولین چیزی که کاربران هنگام ورود سایت با آن مواجه می‌ شوند ، ظاهر سایت است طراحی با کدنویسی اختصاصی جلوه ویژه‌ ای به وبسایت شما می‌ دهد . 

فرآیند طراحی سایت با ASP.NET در کلیک هاب
شروع و بررسی طرح ایده
شروع و بررسی طرح ایده
طراحی UI/UX
طراحی UI/UX
کدنویسی و اجرا
کدنویسی و اجرا
تست و بهینه‌ سازی
تست و بهینه‌ سازی
آموزش پنل به مشتری
آموزش پنل به مشتری
پشتیبانی
پشتیبانی

شما می توانید برای سفارش طراحی سایت با ASP.NET با شماره 09422080007 تماس بگیرید ، از طریق چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی کلیک هاب با شما تماس خواهند گرفت . این اطمینان را داشته باشید که تیم کلیک هاب بهترین خدمات به همراه مناسب ترین قیمت طراحی سایت را به عنوان یکی از خدمات شرکت به شما ارائه خواهد داد.

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا