طراحی سایت وردپرس

وردپرس بدون شک محبوب‌ ترین و یکی از قدرتمندترین پلتفرم‌ها برای طراحی سایت و مدیریت محتوای سایت است . این پلتفرم صدها افزونه برای ایجاد امکانات گوناگون و هزاران قالب آماده سایت دارد . همین ویژگی‌ ها وردپرس را به انتخاب اول کسب‌ و کارهای آنلاین تبدیل کرده است . طراحی سایت وردپرس یکی ده ها خدمات گروه نرم افزاری کلیک هاب است . 

در واقع با طراحی سایت وردپرس در مدت زمان بسیار مناسبی وبسایت شما آماده می‌ شود و هرگونه امکاناتی را می‌ توانیم برای سایت شما در نظر بگیریم . علاوه‌ بر آن طراحی سایت وردپرس می‌ تواند در رونق کسب و کار شما مثمر ثمر باشد ، البته به شرطی که طراحی آن را به دست مهندسین کاربلد ما در گروه نرم افزاری کلیک هاب بسپارید .

کارشناسان کلیک هاب در طراحی سایت وردپرس پیوند محکمی میان خلاقیت و سلیقه مشتریان برقرار می‌ کنند تا بهترین وبسایت را برای شما طراحی کنند . درحقیقت گروه نرم افزاری کلیک هاب ، تمام توان خود را در جهت جلب رضایت‌ مندی شما به کار می‌ گیرد . در واقع طراحی سایت وردپرس یکی از روش‌ های بسیار خوبی است که باعث ماندگاری نام کسب و کار شما در ذهن مشتریان می‌ شود چرا که مشتریان در هر زمان و مکانی می‌ توانند به وبسایت شما مراجعه کنند تا سایت شما را برای خرید انتخاب کنند.

از این رو می‌ توان طراحی سایت را جزو تاثیر گذارترین روش‌ های معرفی کسب و کار به حساب آورد البته همان‌ گونه که اشاره کردیم ، در طراحی سایت وردپرس به زمان کم‌ تری برای راه‌ اندازی وبسایت نیاز داریم زیرا کلیه قسمت‌ های سایت از قبل کدنویسی شدند .

مزایای طراحی سایت وردپرس

سادگی در مدیریت وب سایت :

مهم ترین مزیت طراحی سایت وردپرس سادگی در مدیریت آن است . وردپرس به دلیل دارا بودن یک رابط بصری توانسته فرایند اضافه کردن صفحات جدید ، مدیریت پست‌ ها ، آپلود تصاویر و … را بیش از پیش آسان کند .

قابلیت توسعه پذیری سریع :

با طراحی سایت وردپرس هر طراح می‌ تواند با صرف زمانی کوتاه به نسبت طراحی سایت با کدنویسی ، سایت را توسعه داده و با نصب افزونه‌ های مختلف ، بر عملکرد سایت بیافزاید . همچنین با توجه به اینکه وردپرس در ابتدا برای وبلاگ نویسی ایجاد شده، قابلیت‌ های وبلاگ نویسی بالایی دارد که در این بین می‌ توان به راه اندازی اشتراک ایمیل Rss در وبلاگ ، قابلیت ثبت کامنت توسط بازدیدکنندگان و … اشاره کرد .

امکان طراحی انواع سایت :

طراحی سایت وردپرس این امکان را می دهد تا انواع سایت ها را با آن پیاده سازی کنیم . طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت خدماتی که از پرکاربردترین سایت ها هستند نیز با وردپرس امکان پیاده سازی دارند .

طراحی سایت وردپرس
فرآیند طراحی سایت وردپرس در کلیک هاب
شروع و بررسی طرح ایده
شروع و بررسی طرح ایده
کدنویسی و اجرا
کدنویسی و اجرا
تست و بهینه‌ سازی
تست و بهینه‌ سازی
آموزش پنل به مشتری
آموزش پنل به مشتری
پشتیبانی
پشتیبانی

شما می توانید برای سفارش طراحی سایت وردپرس با شماره 09422080007 تماس بگیرید ، از طریق چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی کلیک هاب با شما تماس خواهند گرفت . این اطمینان را داشته باشید که تیم کلیک هاب بهترین خدمات به همراه مناسب ترین قیمت طراحی سایت را به عنوان یکی از خدمات شرکت به شما ارائه خواهد داد.

پیمایش به بالا