طراحی سایت با کدنویسی

در فرآیند طراحی سایت یکی از سرنوشت ساز ترین تصمیم ها ، انتخاب مجری مناسب و صحیح است . عموما زمانی که با عوامل مهم تاثیر گذار بر این انتخاب آشنایی نداریم تنها به سراغ عوامل در دسترس مانند مقایسه قیمت می رویم .

وب سایت ها از جمله منابعی هستند که امکان دسترسی به اطلاعات و خدمات بسیاری را به راحتی و تنها با اتصال به اینترنت ، برای ما فراهم می کنند . اما همیشه هم این دسترسی راحت نخواهد بود و بحث طراحی سایت و تکنولوژی های مورد استفاده در آن از جمله سیستم مدیریت محتوای وردپرس یا طراحی سایت با کدنویسی نیز اهمیت پیدا می کند. این اهمیت به این دلیل است که نوع طراحی وب سایت رابطه مستقیم با سرعت بارگذاری ، نحوه تعامل کاربر با سایت و تجربه کاربری دارد.

زمانی که اسمی از طراحی سایت با کدنویسی یا سایت اختصاصی به میان می‌ آید ، یعنی گروهی از برنامه‌ نویس‌ های فرانت اند و بک اند در حال برنامه نویسی سایتی از صفر هستند . این روش هزینه و زمان بیشتری نسبت به استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای آماده نیاز دارد ولی در عوض بدون هیچ محدودیتی می‌ توانید سایت خود را توسعه دهید که یکی از برگه‌ های برنده طراحی سایت با کدنویسی است.

زمانی که شما سایت خود را به طور کامل کدنویسی می‌ کنید ، هیچ چیزی توانایی متوقف کردن سایت شما را ندارد ! می‌ توانید بدون محدودیت چارت کاری سایت و وضعیت سطح دسترسی‌ ها را مشخص کنید ، امنیت سایت خود را تقویت کنید و خیلی دیگر از مسائل که باعث افزایش برتری کدنویسی می‌ شود . اما در روش طراحی سایت با کدنویسی به دلیل اختصاصی بودن به‌ روز نگه داشتن سیستم مدیریت محتوا ، پروسه‌ ای زمان‌ بر و پرهزینه است .

طراحی سایت از نظر کدنویسی

مزایای طراحی سایت با کدنویسی

امینت بیشتری نسبت به انواع دیگر طراحی وب سایت دارد .

امکان سفارش طراحی انواع سایت را دارید . طراحی سایت با کدنویسی این امکان را می دهد تا انواع سایت ها را با آن پیاده سازی کنیم . طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت خدماتی که از پرکاربردترین سایت هایی هستند که می توان توسط کدنویسی پیاده سازی کرد.

توانایی شما در تغییر ظاهر وب سایت بسیار زیاد است و حتی می توان یک UI اختصاصی برای شما طراحی کرد .

طراحی سایت با کدنویسی
فرآیند طراحی سایت با کدنویسی در کلیک هاب
شروع و بررسی طرح ایده
شروع و بررسی طرح ایده
طراحی UI/UX
طراحی UI/UX
کدنویسی و اجرا
کدنویسی و اجرا
تست و بهینه‌ سازی
تست و بهینه‌ سازی
آموزش پنل به مشتری
آموزش پنل به مشتری
پشتیبانی
پشتیبانی

شما می توانید برای سفارش طراحی سایت با کدنویسی با شماره 09422080007 تماس بگیرید ، از طریق چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی کلیک هاب با شما تماس خواهند گرفت . این اطمینان را داشته باشید که تیم کلیک هاب بهترین خدمات به همراه مناسب ترین قیمت طراحی سایت را به عنوان یکی از خدمات شرکت به شما ارائه خواهد داد.

پیمایش به بالا