طراحی اپلیکیشن IOS

طراحی اپلیکیشن IOS

 طراحی اپلیکیشن اختصاصی ios می تواند این فرصت را در اختیار شما قرار دهد که بتوانید با  مشتریان خود ارتباط بیشتری برقرار کنید به این گونه که  اگر کسب و کارتان پتانسیل لازم را داشته باشد می‌ توانید یک پل ارتباطی قدرتمند را با ساخت اپلیکیشن بین خود و مشتریانتان ایجاد کنید .

گروه نرم افزاری کلیک هاب در زمینه ساخت اپلیکیشن IOS دارای سابقه می باشد که توانسته در این سال ها نمونه کارهای بسیار مطلوبی را با بهره گیری از نیروی های متخصص و مجرب طراحی و تولید کند . اگر که شما هم قصد طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خود دارید می توانید با مشاورین کلیک هاب تماس حاصل نمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند .

مزایای طراحی اپلیکیشن IOS

باعث تسهیل و سهولت ارتباط با مشتری می‌ شود.

باعث ترویج وفاداری مشتری می‌ شود.

باعث کاهش هزینه و افزایش درآمد می‌ شود.

باعث شناخته شدن برند تجاری می‌ شود.

باعث افزایش بهره وری کسب و کار شما می‌ شود.

امکانات طراحی اپلیکیشن IOS اختصاصی
مدیریت ساده پنل
تجربه کاربری خوب
مزیت رقابتی بیشتر
امکان توسعه اپلیکیشن
تضمین امنیت اپلیکیشن
سرعت بسیار بالا
عرضه در تمامی استورها
مطابق قوانین گوگل
مبتنی بر آخرین تکنولوژی
فرآیند طراحی اپلیکیشن IOS اختصاصی در کلیک هاب
1. تحقیق و ترسیم پلن اپلیکیشن

بعد از عقد قرارداد اولین مرحله ، طراحی پلن اپلیکیشن است . در این بخش به بررسی امکانات مورد نیاز و آنالیز کامل رقبا پرداخته می شود تا در مراحل بعدی بتوان یک اپلیکیشن جامع و رقابتی طراحی کرد . تمامی آنچه اپلیکیشن شما نیاز دارد در این بخش ترسیم خواهد شد تا با یک نگاه کلی طراحی گرافیک شروع شود .

تحقیق و ترسیم پلن اپلیکیشن
2. طراحی گرافیک و دیتابیس

بعد از طراحی پلن کلی اپلیکیشن نوبت به طراحی ui اپلیکیشن متناسب با متدهای روز است . در این بخش دیتابیس اپلیکیشن نیز همزمان طراحی خواهد شد . گرافیک طراحی شده در این مرحله برای شما ارسال خواهد شد تا نسبت به تایید یا عدم تایید آن اقدام کنید . در صورت عدم تایید طرح گرافیکی دیگری برای شما طراحی خواهد شد .

طراحی گرافیک و دیتابیس
3. آغاز برنامه نویسی

بعد از تایید نهایی گرافیک و اصلاحیه توسط شما ، کلیک هاب شروع به برنامه نویسی اپلیکیشن در پلتفرم های مختلف خواهد کرد . در نهایت در سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید و IOS خروجی گرفته شده و برای تست اولیه برای مشتری ارسال خواهد شد .

آغاز برنامه نویسی
4. تست نهایی و تحویل

بعد از تست های نهایی توسط مشتری و کلیک هاب و برطرف کردن تمامی مشکلات احتمالی پروژه آماده تحویل خواهد بود . در این مرحله به درخواست مشتری پروژه در استورهای مختلف از جمله گوگل پلی ، بازار و استورهای اپل ایرانی بارگذاری خواهد شد . در این مرحله اپلیکیشن آماده استفاده است .

تست نهایی و تحویل

پیاده‌سازی و پشتیبانی طراحی اپلیکیشن IOS

شما می توانید برای سفارش طراحی اپلیکیشن IOS اختصاصی با شماره 09422080007 تماس بگیرید ، از طریق چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی کلیک هاب با شما تماس خواهند گرفت . این اطمینان را داشته باشید که تیم کلیک هاب بهترین خدمات به همراه مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن را به عنوان یکی از خدمات شرکت کلیک هاب به شما ارائه خواهد داد.

پیمایش به بالا