طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس Marketplace

در تعریف کلی ، طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس ، بازارچه اینترنتی فروشگاهی است که همه می‌ توانند محصول‌ ها و خدمات خودشان را برای فروش قرار دهند ؛ مشتریان و خریداران از تامین‌ کنندگان متفاوتی امکان خرید محصولات را دارند .

در چنین بازار آنلاینی تامین‌ کنندگان ، لیست محصولات خود را در اختیار مدیر مارکت پلیس قرار می‌ دهند ؛ تا مدیریت فروشگاه آنلاین آن‌ ها را در سایت اضافه می‌ کنند ؛ یا بعد از تایید مدیریت سایت ، تامین‌ کنندگان عکس و توضیحات محصولات‌ و خدمات‌ شان را آپلود می‌ کنند . در این گونه فروشگاه ارتباطی بین خریداران و تامین کنندگان ایجاد می‌ شود که کارفرما یا مدیر سایت مالک محصول نیست ؛ صرفا محصول‌ ها و وب‌ سایت را مدیریت می‌ کنند ؛ رابط بین آن‌ ها است .

امنیت بالا
امنیت بالا
پایدار
پایدار
واکنش گرا
سریع
سریع
قدرتمند
قدرتمند
کاربر پسند
کاربر پسند

چنین مارکت پلیس‌ هایی باید یک وب‌ سایت‌ هایی قدرتمندی را داشته باشند که امنیت خرید و فروش هر دو طرف را تامین می‌ کند . پنل‌ های کاربری حرفه‌ ای را برای تامین‌ کنندگان و مشتریان طراحی کنند تا همه‌ اطلاعات لحظه‌ ای و دوره‌ ای (میزان فروش ، موجودی قابل برداشت ، سیستم پشتیبانی ، تیکتینگ ، تراکنش‌ های مالی ، نظرات مشتریان و … ) را نمایش دهد .

طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس Marketplace
مزایای داشتن و طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس

کم‌ هزینه بودن :

فروش محصولات در مارکت ‌پلیس بسیار کم‌ هزینه‌ تر از داشتن یک فروشگاه اینترنتی است . شما مجبور نیستید هزینه ‌هایی مانند دامنه و‌ هاست ، سئو (SEO) ، حق نشر (کپی ‌رایت) ، تم‌ ها ، طراحی سایت و سایر هزینه ‌های مدیریتی را بپردازید .

معتبر و قابل ‌اعتماد بودن :

هنگام راه ‌اندازی یک فروشگاه آنلاین ، برای ایجاد اعتماد و اعتبار نزد مشتریان خود به زمان زیادی نیاز دارید زیرا مردم به فروشگاه‌ های جدید اعتماد ندارند اما کاربران به مارکت ‌پلیس آنلاینی که قبلا ایجاد شده ، اعتماد می ‌کنند . اگر مشتریان محصولی دریافت کنند که خوششان نیاید ، می ‌توانند از فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس شکایت کنند . اما افراد در مورد اعتبار فروشگاه‌ های معمولی ، پس از پرداخت نگران هستند .

دسترسی به مارکت پلیس بین المللی :

داشتن یک فروشگاه تجاری الکترونیک فرصتی برای دسترسی به فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس بین‌ المللی را برای شما فراهم می‌ کند . افراد مختلف در سراسر جهان بازار هدف شما هستند و از پلتفرم شما بازدید می ‌کنند . به عبارت دیگر ، شما فقط به یک بازار و یک کشور محدود نخواهید شد .

فروش محصولات بدون داشتن فروشگاه : 
با وجود مارکت پلیسی که فرصت را برای شما فراهم می ‌کند تا محصولات و خدمات خود را با قیمتی منصفانه بفروشید ، نیازی نیست نگران به وجود آوردن یک فروشگاه آنلاین و صرف منابع مالی و نیروی انسانی برای ایجاد آن باشید . فروشگاه از قبل ایجاد شده‌ است و روش پرداخت ، تبلیغات ، تدارکات و معرفی مشخصات محصول را برای شما مدیریت می‌ کند .

معایب داشتن و طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس

پرداخت پورسانت برای فروش :

با استفاده کردن از سایت های مارکت پلیس ، شما نگران هزینه‌ های اداری و مدیریتی نخواهید بود . با این حال باید درصد مشخصی از پورسانت را در هر فروش پرداخت کنید . بسته به نوع مارکت پلیس ، درصد نرخ کمیسیون متفاوت است و می‌ تواند 5، 10 ، 15 یا 20 درصد باشد.

رقابت در قیمت :

وقتی فروشندگان بیشتری در زمینه‌ دسته‌ محصولات شما وجود داشته باشد ، احتمالا برای به دست آوردن سهم بیشتری از مارکت پلیس ، بر سر کاهش قیمت با هم رقابت می‌ کنند . بنابر این ، اگر محصولاتتان فروش نمی‌ رود ، باید دائما در قیمت محصولات خود تجدید نظر کنید.

ارائه‌ اطلاعات تماس مشتریان :

وقتی با یک مارکت‌ پلیس معامله می‌ کنید ، باید اطلاعات مشتریان خود را به مارکت پلیس بدهید . در این صورت هیچ اهرم فشاری باقی نمی‌ ماند و این یعنی چه بخواهید و چه نخواهید باید در آینده هم با آن‌ ها کار کنید .

از دست دادن همه‌ چیز در صورت ترک مارکت پلیس :

اگر قصد دارید مارکت‌ پلیس را به‌ خاطر قیمت‌ های رقابتی یا دلایل دیگر ترک کنید ، باید این اطلاعات را تحویل مارکت پلیس بدهید : تاریخچه فروش ، مشخصات محصول ، اطلاعات مشتری ، توصیه‌ ها ، بررسی‌ ها و آمارها . مارکت پلیس‌ ها ، مشتریان شما را تصاحب می‌ کنند و چیزی برای شما باقی نمی‌ گذارند . پس به نظر می رسد بهترین گزینه طراحی فروشگاه اینترنتی مختص برند خودتان است .

تسلط مارکت پلیس بر موقعیت شما :

جایگاه ویژه‌ ای که به‌ خاطر مشتریان و عرضه‌ کنندگان خود پیدا کرده‌ اید ، برایتان سود آور است . اما وقتی مارکت‌ پلیس را ترک کنید ، پلتفرم ، این جایگاه را حفظ خواهد کرد و عرضه‌ کنندگان را تحت فشار قرار می‌ دهد تا کار خود را ادامه دهند . مارکت پلیس بر تمام عملیات کسب‌ و کار شما سیطره دارد !

تعارض منافع :

اگر فروشگاه بازرگانی الکترونیک دارید و همزمان در یک مارکت پلیس هم هستید ، ممکن است مارکت‌ پلیس قیمت‌ ها را بالاتر یا پایین‌ تر از فروشگاه‌ های شما تعیین کند . این کار می‌ تواند به تصویر برند شما در اذهان ، سودآوری شرکت و رضایت مشتریان آسیب برساند . بنابر این ، قبل از هرگونه معامله باید بررسی کنید تا در آینده دچار تعارض منافع با مارکت پلیس خود نشوید .

انواع طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس

مدل عمودی

همه‌ کالاهایشان به یک گروه یا دسته مرتبط است . مثلا همه مربوط به لوازم آرایشی یا مربوط به پوشاک است .

مدل افقی

انواع مختلفی از محصولات را به فروش می‌ رسانند اما هدف مشترکی را دنبال می‌ کنند . محصولات متنوعی را عرضه می‌ کنند با این هدف که خریداران به جای سر زدن به چندین خرده‌ فروشی به یک بازارچه اینترنتی مراجعه می‌ کنند .

مدل جهانی

مارکت‌ پلیس‌ هایی که با این مدل کار می‌ کنند هر چی که را که به ذهنتان می‌ رسد به فروش می‌ رسانند .

امکانات طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس

ثبت نام و درخواست فروشنده (نامحدود)
ثبت نام و درخواست فروشنده (نامحدود)
اضافه کردن کالا به تعداد نامحدود
اضافه کردن کالا به تعداد نامحدود
درگاه های چندگانه برای پرداخت
درگاه های چندگانه برای پرداخت
سیستم پرداخت ساده فروشنده
سیستم پرداخت ساده فروشنده
تحلیل داده ها برای مدیر و فروشنده
تحلیل داده ها برای مدیر و فروشنده
روش های مختلف حمل و نقل
روش های مختلف حمل و نقل
جستجوی مبتنی بر مکان
سیستم مدیریت سفارش پیشرفته
سیستم مدیریت سفارش پیشرفته
فرآیند طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس
شروع و بررسی طرح ایده
شروع و بررسی طرح ایده
طراحی UI/UX
طراحی UI/UX
کدنویسی و اجرا
کدنویسی و اجرا
تست و بهینه‌ سازی
تست و بهینه‌ سازی
آموزش پنل به مشتری
آموزش پنل به مشتری
پشتیبانی
پشتیبانی

شما می توانید برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس با شماره 09422080007 تماس بگیرید ، از طریق چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی کلیک هاب با شما تماس خواهند گرفت . این اطمینان را داشته باشید که تیم کلیک هاب بهترین خدمات به همراه مناسب ترین قیمت طراحی سایت را به عنوان یکی از خدمات شرکت به شما ارائه خواهد داد.

 

پیمایش به بالا