طراحی سایت چند فروشگاهی

با گسترش خدمات آنلاین ، بسیاری از مشاغل و کسب و کارها برای این که بتوانند مشتریان خود را حفظ کنند و کسب و کار خود را توسعه دهند ، اقدام به طراحی سایت کرده اند . طراحی سایت چند فروشگاهی به خاطر راحتی استفاده و زیبایی ظاهری ، در میان صاحبان مشاغل بسیار محبوب شده است .  تیم طراحی سایت اختصاصی کلیک هاب می‌ تواند یک سایت چند فروشگاهی برای شما طراحی کند که یکی از مثال های موفق آن ، طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا است.

امنیت بالا
امنیت بالا
پایدار
پایدار
واکنش گرا
سریع
سریع
قدرتمند
قدرتمند
کاربر پسند
کاربر پسند

سایت های چند فروشگاهی با فروش محصولات متنوع رتبه یک فروش اینترنتی در ایران را دارند . یکی از دلایل محبوبیت سایت های چند فروشندگی مثل سایت فروشگاهی دیجی کالا داشتن یک سایت حرفه ای است که با امکاناتی که دارد خرید را برای کاربران بسیار راحت کرده است .

دسته بندی مرتب محصولات و توضیحات کامل در مورد محصولات باعث شده کاربران با خیال راحت تری خرید کنند . سایت چند فروشندگی علاوه بر ظاهر زیبا ، تجربه کاربری بسیار خوبی هم برای کاربران فراهم می کند و کاربران به راحتی می توانند از سایت استفاده کنند .

طراحی سایت چند فروشگاهی
طراحی سایت چند فروشگاهی مناسب چه مشاغلی است؟

سایت‌ چند فروشندگی همانگونه که از نام آن پیداست ، ویژه کسب و کارهایی که است با خرید و فروش محصولات سر و کار دارند . البته واژه محصول محدودیتی ندارد و می‌ تواند انواع محصولات از خوراک و پوشاک گرفته تا قطعات یدکی ، لوازم الکترونیکی ، کتاب و غیره را شامل شود .

سایت چند فروشگاهی نمونه ای از یک فروشگاه مارکت پلیس است . طراحی فروشگاه مارکت پلیس یا طراحی سایت مشابه دیجی کالا ، یکی دیگر از خدمات ما در کلیک هاب می باشد . مارکت پلیس بستری است که امکان خرید کاربر را از چندین تامین‌ کننده‌ متفاوت به وجود می‌ آورد . مدیر یک marketplace نیازی به موجود داشتن کالاهایی که می‌ فروشد ندارد ، در چندفروشندگی مدیر سایت میتواند خودش به عنوان یک فروشنده محصولات را برای فروش قرار دهد یا اینکه حتی بدون یک کالا اقدام به فروش کالای فروشندگان دیگر نماید .

امکانات طراحی سایت چند فروشگاهی

قابلیت سفارش آنلاین و پرداخت اینترنتی
قابلیت سفارش آنلاین و پرداخت اینترنتی
امکان ثبت نام و ورود برای مشتریان
امکان ثبت نام و ورود برای مشتریان
پنل حرفه ای جهت مدیریت سایت و مشتریان
پنل حرفه ای جهت مدیریت سایت و مشتریان
دسته بندی لباس ها بر اساس رنگ ، قیمت و ...
دسته بندی اقلام بر اساس رنگ ، قیمت و ...
گالری تصاویر پوشاک و جزئیات آنها
گالری تصاویر اقلام و جزئیات آنها
بخش پشتیبانی و ارتباط با مشتری
بخش پشتیبانی محصولات و ارتباط با مشتری
فرآیند طراحی سایت چند فروشگاهی در کلیک هاب
شروع و بررسی طرح ایده
شروع و بررسی طرح ایده
طراحی UI/UX
طراحی UI/UX
کدنویسی و اجرا
کدنویسی و اجرا
تست و بهینه‌ سازی
تست و بهینه‌ سازی
آموزش پنل به مشتری
آموزش پنل به مشتری
پشتیبانی
پشتیبانی

شما می توانید برای سفارش طراحی سایت چند فروشگاهی با شماره 09422080007 تماس بگیرید ، از طریق چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی کلیک هاب با شما تماس خواهند گرفت . این اطمینان را داشته باشید که تیم کلیک هاب بهترین خدمات به همراه مناسب ترین قیمت طراحی سایت را به عنوان یکی از خدمات شرکت به شما ارائه خواهد داد.

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا

نوروز 1403 از کلیک هاب هدیه بگیرید.