طراحی سایت آموزشی

آموزش یکی از موضوعاتی است که تغییرات زیادی به خود دیده است و امروزه به خاطر دوران کرونا آموزش از راه دور فراگیر شده است . این اتفاق یک فرصت ایده آل برای موسسات آموزشی ایجاد شده است تا با طراحی سایت آموزشی آنلاین خدمات آموزشی را به طیف وسیعی از افراد جامعه ارائه دهد. کلیک هاب به شما کمک می کند تا با آسودگی خاطر اقدام به طراحی سایت اختصاصی کنید.

امنیت بالا
امنیت بالا
پایدار
پایدار
واکنش گرا
سریع
سریع
قدرتمند
قدرتمند
کاربر پسند
کاربر پسند

با افزایش همه گیری بیماری کووید19 ، افراد بسیاری نگران ادامه فرآیند آموزش و یادگیری بودند. اما چیزی نگذشت که آموزش های مدارس و دانشگاه به صورت آنلاین آغاز شد . این مسئله یک چالش بسیار بزرگ برای موسسات و مدارسی بود که هیچ ابزاری برای تدریس آنلاین نداشتند.

ما تعطیلی مدارس برای موسساتی که دارای سایت آموزشی آنلاین بودند تاثیر زیادی نگذاشت. به همین خاطر در این دوران طراحی وب سایت آموزش آنلاین رشد بسیار زیادی در بین انواع سایت ها داشت. با استفاده از طراحی سایت حرفه ای آموزشی این امکان وجود دارد که کاربران دسترسی راحتی به مطالب شما داشته باشند و در زمان و هزینه هایشان صرفه جویی شود.

طراحی سایت آموزشی
هدف طراحی سایت آموزشی

همان طور که از نام سایت آموزشی پیداست ، هدف از طراحی سایت آموزش آنلاین ، آموزش است. این آموزش ها با توجه به نیاز و هدف شما از آموزش های مبتدی گرفته تا آموزشگاه های تخصصی باشد.

علاوه بر آن یکی از مهم ترین اهداف ساخت سایت کلاس مجازی ، ارائه خدمات آموزشی به صورت آنلاین با مناسب ترین هزینه و نیز افزایش سطح دسترسی به ویژه در مناطق محروم به این خدمات است. امروزه با وجود بستر اینترنت می توانید هر چیزی را در اینترنت آموزش دهید و در کنار آن آموزش ببینید.

امکانات طراحی سایت آموزشی

ایجاد و فروش دوره های آموزشی
ایجاد و فروش دوره های آموزشی
معرفی امکانات و خدمات آموزشی
معرفی امکانات و خدمات آموزشی
بانک سوال
بانک سوال
ارزیابی خودکار یا دستی آزمون
ارزیابی خودکار یا دستی آزمون
معرفی دوره های متنوع آموزشی در حا ل برگزاری
معرفی دوره های متنوع آموزشی در حال برگزاری
بخش پشتیبانی و ارتباط با مشتری
بخش پشتیبانی دوره های فروخته شده
فرآیند طراحی سایت آموزشی در کلیک هاب
شروع و بررسی طرح ایده
شروع و بررسی طرح ایده
طراحی UI/UX
طراحی UI/UX
کدنویسی و اجرا
کدنویسی و اجرا
تست و بهینه‌ سازی
تست و بهینه‌ سازی
آموزش پنل به مشتری
آموزش پنل به مشتری
پشتیبانی
پشتیبانی

شما می توانید برای سفارش طراحی سایت آموزشی با شماره 09422080007 تماس بگیرید ، از طریق چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی کلیک هاب با شما تماس خواهند گرفت . این اطمینان را داشته باشید که تیم کلیک هاب بهترین خدمات به همراه مناسب ترین قیمت طراحی سایت را به عنوان یکی از خدمات شرکت به شما ارائه خواهد داد.

پیمایش به بالا