خرید سایت فروشگاهی

امروز خرید سایت فروشگاهی یک ضرورت برای کسب و کارها است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند . فروشگاه اینترنتی امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان و نیازمندان محصولات شما فراهم می کند و این می تواند بزرگترین و مهمترین ویژگی برای فروشگاه های اینترنتی باشد . طی سال های اخیر تجربه ثابت کرد ، کسب و کارهایی که فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین ندارند محکوم به شکست هستند . 

همچنین اگر فعالیت کسب و کار شما بر روی پلتفرم های دیگر مثل تلگرام و اینستاگرام و … است دیر یا زود مجبور به راه اندازی مجدد کار خود و صرف زمان و هزینه زیادی هستید . پس بهترین کار برای داشتن یک کسب و کار آنلاین ، طراحی سایت فروشگاهی است .

شرکت طراحی سایت کلیک هاب، یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای در سطح کشور می باشد . کلیک هاب با بهره گیری از مهم‌ترین فاکتورهای جذب مشتری در طراحی سایت فروشگاهی و بر اساس قوانین سئو به آنالیز و طراحی این سایت ها طبق جدیدترین متدهای بازاریابی و فروش اینترنتی اقدام می نماید که باعث می شود سایت فروشگاهی شما در موتورهای جستجو دارای بالاترین رتبه ها باشد .

 

امنیت بالا
امنیت بالا
پایدار
پایدار
واکنش گرا
سریع
سریع
قدرتمند
قدرتمند
کاربر پسند
کاربر پسند

از مهم ترین ویژگی های کلیک هاب در طراحی سایت فروشگاهی ، اجرای آن به صورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد . ما به هیچ وجه از هیچ پکیج فروشگاه ساز آماده ای استفاده نمی کنیم و خرید سایت را به صورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می کنیم به گونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع محصول و مخاطبین شما سنجیده شده و تمامی الگوریتم های فروش ، تخفیف و ارسال کالا پیاده سازی می شوند .

خرید سایت فروشگاهی حرفه ای با امکانات پیشرفته و طراحی کاملا اختصاصی ، بهینه شده برای موتورهای جستجو و کاملا واکنشگرا برای مشاهده بدون نقص در هر نوع دستگاهی ( لپ تاپ – تبلت و انواع گوشی های موبایل ) توسط گروه نرم افزاری کلیک هاب انجام می شود .

 

خرید سایت فروشگاهی
مزایای داشتن و خرید سایت فروشگاهی

فروش 24 ساعته و بی وقفه

با خرید سایت اینترنتی خوب و کاربر پسند شما دیگر به حضور فیزیکی خود نیاز نخواهید داشت و شعبه اینترنتی فروشگاه شما به صورت 24 ساعته و شبانه روز و بدون وقفه به فروش محصولات شما خواهد پرداخت .

 

شناخته شدن برند فروشگاه شما

شما با طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود وارد پروسه برند سازی می شوید . بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی خود می توانید به راحتی و با سئو سایت و فروشگاه آنلاین خود و تبلیغات فراگیر در فضای وب و سوشیال مدیا ، به برند سازی کسب و کارتان کمک کنید .

کاهش هزینه های جانبی از جمله هزینه مکان و استخدام نیروی خدماتی

معمولا فروشگاه های فیزیکی از بزرگ تا کوچک هزینه های جانبی بسیار زیادی را در طول سال متحمل می شوند . این هزینه ها شامل اجاره مکان فروشگاه ، هزینه مصرف آب و برق و … ، هزینه استخدام نیروی فروشنده و خدماتی ، عوارضات شهری و … و دیگر هزینه های جاری که در طول سال می بایست پرداخت کرد اما در صورتی که بودجه کافی برای همه این موارد ندارید ، میتوانید محصولات خود را از منزل و فقط از طریق سایت بفروشید .

راه حل جلوگیری از و کاهش این هزینه ها ، خرید سایت فروشگاهی است. شما با داشتن یک سایت فروشگاهی دیگر نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت جانبی نخواهید داشت و در بدترین حالت هزینه هایتان 50 درصد کاهش خواهد داشت . البته این به آن معنا نیست که اگر فروشگاه فیزیکی دارید نیاز به طراحی سایت فروشگاهی نیست . بلکه مزیت زیادتری برای افرادی دارد که بودجه اولیه کمی دارند .

 

فروش بی واسطه

یکی از مزیت های خوب داشتن فروشگاه آنلاین فروش بدون واسطه است که امکان این را به شما می دهد که محصولات خود را بدون نیاز به واسطه ها به دست مشتری برسانید . این امکان به شما اجازه ورود به رقابت قیمتی و افزایش فروش شما خواهد داد .

 

امکان ورود به بازار های دیگر

خرید سایت فروشگاهی اینترنتی حرفه ای به همراه سئو عالی به شما افزایش اعتبار و فروش خواهد داد . بنابراین درب های دیگری به روی شما در ورود به بازار های دیگر محصولات باز خواهد کرد. همچنین با طراحی فروشگاه اینترنتی چند زیانه شما میتوانید به ورود به بازارهای دیگر کشور چشم داشته باشید و محصولاتتان را با صادرات آنها جهانی کنید.

امکان فروش به تمام شهرها بدون نیاز به داشتن شعبه فیزیکی در آنها

فروشگاه اینترنتی یک شعبه آنلاین از فروشگاه شما است که بدون محدویت زمانی و مکانی می تواند بیش از آنچه شما انتظارش را دارید شما را شگفت زده کند . در حال حاضر مشتریان شما محدود به شهر یا استان خودتان است اما با راه اندازی فروشگاه آنلاین فروش شما محدود به شهر یا مکان خاصی نخواهد بود و مردم سراسر ایران به راحتی میتوانند محصولات شما راخریداری نمایند.

حوزه های خرید سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی لباس
ورود
طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا
ورود
طراحی سایت فروشگاهی سوپرمارکت
ورود
طراحی سایت فروشگاهی دیجیتال
ورود
طراحی سایت فروشگاهی خودرو
ورود
طراحی سایت فروشگاهی دوره آموزشی
ورود
طراحی سایت فروشگاهی طلا و جواهر
ورود
طراحی سایت چند فروشگاهی
ورود
طراحی سایت فروشگاهی لوازم آرایشی
ورود

می‌ توانید یکی از انواع وب سایت را متناسب با کسب و کارتان انتخاب کنید ، البته این وب سایت ها قسمتی از انواع وب سایت هایی است که توسط کلیک هاب طراحی می شود و اگر نیاز به نوع دیگری از سایت دارید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از آن ها کسب اطلاعات نمائید .

 

امکانات خرید سایت فروشگاهی اینترنتی

تعریف محصول بینهایت
تعریف بی نهایت محصول
گزینه های مختلف برای پرداخت
گزینه های مختلف برای پرداخت
برقراری ارتباط آنلاین با مخاطب
قابلیت اعمال تخفیف و کوپن
حمل و نقل
مدیریت روش حمل و نقل محصولات
عضویت آسان کاربران در سایت
عضویت آسان کاربران در سایت

خرید سایت فروشگاهی بر اساس نوع کالا و ماهیت

به طور کلی خرید سایت فروشگاهی یا همان فروشگاه های اینترنتی ، بر اساس دو فاکتور نوع کالا و ماهیت طرفین معامله به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند اما تمامی آنها در یک مورد مشترک هستند ، و آن هم فروش است ! همه فروشگاه های اینترنتی کار فروش انجام می دهند ولی این فروش انواع مختلفی می تواند داشته باشد که در ادامه انواع مدل فروشگاه اینترنتی قابل طراحی را معرفی می کنیم .

 

فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس marketplace
ورود

فروشگاه اینترنتی B2C
معروفترین و متداول ترین نوع طراحی سایت فروشگاهی آنلاین سایت های فروشگاهی B2C هستند . در این مدل فروشگاه های اینترنتی شرکت ها مستقیما با مشتریان در ارتباط خواهند بود و خرید از طریق درگاه های بانکی و درگاه های پرداخت صورت میگیرد.

فروشگاه اینترنتی B2B 
این مدل فروشگاه آنلاین یکی از پرکاربردترین نوع طراحی سایت فروشگاهی در میان شرکت ها و کارخانجات است . در این مدل طرفین معاملات شرکت های و بنگاه های توزیعی هستند.

فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس (market place)
فروشگاه های چند فروشنده یا market place ها از جدیدترین و کامل ترین مدل های خرید سایت فروشگاه اینترنتی هستند که فروشندگان دیگر می توانند در آن صفحه اختصاصی از محصولات خود را داشته باشند و به فروش برسانند.

مدل های فروشگاه و سایت های دیگری نیز وجود دارند از قبیل G2C ، G2G ، B2A و … که همگی به نوعی با مردم و شرکت ها و دولت ها در ارتباط هستند. اگر نیاز به نوع دیگری از سایت دارید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از آن ها کسب اطلاعات نمائید .

 

فرآیند خرید سایت فروشگاهی در کلیک هاب
شروع و بررسی طرح ایده
شروع و بررسی طرح ایده
طراحی UI/UX
طراحی UI/UX
کدنویسی و اجرا
کدنویسی و اجرا
تست و بهینه‌ سازی
تست و بهینه‌ سازی
آموزش پنل به مشتری
آموزش پنل به مشتری
پشتیبانی
پشتیبانی

شما می توانید برای سفارش خرید سایت فروشگاهی با شماره 09422080007 تماس بگیرید ، از طریق چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی کلیک هاب با شما تماس خواهند گرفت . این اطمینان را داشته باشید که تیم کلیک هاب بهترین خدمات به همراه مناسب ترین قیمت طراحی سایت را به عنوان یکی از خدمات شرکت به شما ارائه خواهد داد.

پیمایش به بالا