خرید سایت شرکتی

خرید سایت شرکتی برای کسب و کار های بزرگ و در حال رشد یا حتی شرکت های تازه تاسیس امری حیاتی است . این موضوعی است که طراحی سایت برای این کسب و کار ها اهمیت دارید و موضوع جدیدی نیست ، پس یقین داریم که یک سایت شرکتی برای کسب و کار ما اهمیت دارد. همه صاحبان کسب و کار نیاز دارند که مشتری های جدید برای حفظ و رشد بیزینس خود کسب کنند و در فضای پر رقابت امروز یک وب سایت حرف اول را در جذب مشتریان جدیدی می زند.

بیش از 80% از کارفرمایانی که به ما برای طراحی سایت شرکتی مراجعه می کنند دارای یک وب سایت هستند اما به دلایل مختلفی مانند عدم پشتیبانی طراح قبلی ، قدیمی شدن سایت ، گرافیک قدیمی یا کپی برداری شده یا عدم کسب نتیجه مناسب در نتایج گوگل و نگرفتن بازخورد مناسب از وب سایتشان می باشد و این مهم است که با دقت کامل شرکت طراحی سایت خود را انتخاب کنید. ما به واسطه چندین سال تجربه در این بازار پر تلاطم مفتخریم که در این بازار سرگردان توانسته ایم گزینه مناسبی برای متشریان خود باشیم.

امنیت بالا
امنیت بالا
پایدار
پایدار
واکنش گرا
سریع
سریع
قدرتمند
قدرتمند
کاربر پسند
کاربر پسند

از مهم ترین ویژگی های کلیک هاب در خرید سایت شرکتی ، اجرای آن به صورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد . ما سایت را به صورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می کنیم به گونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع شرکت و مخاطبین شما سنجیده شده و تمامی الگوریتم های مورد نیاز پیاده سازی می شوند .

طراحی سایت شرکتی حرفه ای با امکانات پیشرفته و طراحی کاملا اختصاصی ، بهینه شده برای موتورهای جستجو و کاملا واکنشگرا برای مشاهده بدون نقص در هر نوع دستگاهی ( لپ تاپ – تبلت و انواع گوشی های موبایل ) توسط گروه نرم افزاری کلیک هاب انجام می شود .

خرید سایت شرکتی
مزایای داشتن و خرید سایت شرکتی

امکان معرفی نمایندگی‌ های شرکت و همچنین امکان ارسال آنلاین فرم برای دریافت نمایندگی

کاهش هزینه‌های تبلیغاتی

امکان طراحی سایت به صورت چند زبانه برای فعالیت در سطح بین المللی

جلب اعتماد مشتریان

معرفی دستاوردها و تاریخچه شرکت

ایجاد ارتباط با مخاطبان و مشتریان در جهت شناخت نیازهای آنان

درج گالری تصاویر محصولات و پروژه های انجام شده

افزایش اعتبار برند

چه کسب و کار هایی به سایت شرکتی نیاز دارند؟

به صورت کلی کسب و کارهایی که خدمتی را ارائه می دهند و یا شرکت هایی که روی فروش یک یا چند محصول خاص کار کرده و وارد کننده یا آن محصولات هستند برای بهتر دیده شدن به راه اندازی و خرید سایت شرکتی احتیاج دارند. ممکن است خیلی از شرکت ها، خدمات یا محصولاتی را که ارائه می دهند یا می فروشند را عموم مردم نشناسند و ندانند که دقیقا آن محصول یا خدمات چیست، در چنین شرایطی یک وب سایت شرکتی می تواند بسیار برای کسب و کار مفید باشد و مشتریان را برای شما پرزنت کند.

علاوه بر موارد فوق اگر شخص خدمات یا محصولی را بخواهد تهیه کند اولین کاری که می کند آن را در گوگل سرچ می کند تا به خواسته خود برسد. در اینجا اگر شما سایتتان را سئو هم کرده باشید یعنی وب سایت شرکتی تان برای موتور جستجویی همچون گوگل بهینه شده باشد، مشتریان می توانند خیلی سریع شما را پیدا کنند به شرطی که کلمه کلیدی درستی را انتخاب کرده باشید و لینک سایت شما در جایگاه های بالا قرار گرفته باشد.

امکانات خرید سایت شرکتی

امنیت بالا
مدیریت مطالب
مدیریت صفحات
مدیریت صفحات
مدیریت کاربران
مدیریت کاربران
مدیریت رسانه ها
مدیریت رسانه ها
آمار سایت
آمار سایت
فرآیند خرید سایت شرکتی در کلیک هاب
شروع و بررسی طرح ایده
شروع و بررسی طرح ایده
طراحی UI/UX
طراحی UI/UX
کدنویسی و اجرا
کدنویسی و اجرا
تست و بهینه‌ سازی
تست و بهینه‌ سازی
آموزش پنل به مشتری
آموزش پنل به مشتری
پشتیبانی
پشتیبانی

شما می توانید برای ثبت سفارش خرید سایت شرکتی با شماره 09422080007 تماس بگیرید ، از طریق چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی کلیک هاب با شما تماس خواهند گرفت . این اطمینان را داشته باشید که تیم کلیک هاب بهترین خدمات به همراه مناسب ترین قیمت طراحی سایت را به عنوان یکی از خدمات شرکت به شما ارائه خواهد داد.

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا