خرید سایت خدماتی

با گسترش استفاده افراد از خدمات آنلاین ، فرصت مناسبی برای کسب و کارهای مختلف فراهم آمد تا با خرید سایت خدماتی ، خدمات خود را معرفی کنند و در نهایت به درآمد بیشتری دست پیدا کنند . صاحبان مشاغل با آنلاین سازی کسب و کار خود می توانند خدمات خود را به سطح وسیع تری از کشور ارائه کنند . 

مشاغل خدماتی با توجه به تعدد بسیاری که دارند ، یکی از لازمه های زندگی مردم جوامع امروزی می باشند . با توجه به حضور گسترده مردم در فضای اینترنت و علاقه آنها به انجام دادن کارهایشان به صورت آنلاین ، شرکت ها و کسب و کارهای فعال در زمینه خدمات رسانی این فرصت را دارند که با طراحی سایت خدماتی خود ، مشتریانی بیشتری را جذب نموده و به سود بیشتری دست پیدا کنند .

از جمله طراحی وب سایت خدماتی می توان به خرید سایت مشابه دیوار اشاره کرد که خدماتی متنوعی را درون خود جای داده و باعث جلب رضایت مشتریان می شود . همچنین طراحی سایت بیمه نیز از انواع خرید سایت خدماتی محسوب می شود . در کنار آن نیز با هدف جلب رضایت بیشتر و خدمات رسانی در هر مکان ممکن به کاربران ، امکان طراحی اپلیکیشن موبایل نیز وجود دارد.

امنیت بالا
امنیت بالا
پایدار
پایدار
واکنش گرا
سریع
سریع
قدرتمند
قدرتمند
کاربر پسند
کاربر پسند

سایت خدماتی آنلاین یکی از پرکاربرد ترین سایت هایی است که در زمینه های مختلف مانند خدمات بازسازی و دکوراسیون منازل ، خدمات زیبایی و… به کار می رود . حتی طراحی بعضی از سایت هایی که بیشتر جنبه فروشگاهی دارند نیز می تواند زیر مجموعه طراحی سایت های خدماتی قرار بگیرد . برای مثال طراحی سایت مشابه علی بابا ، در هر دو دسته فروشگاهی و خدماتی قرار می گیرد.

طراحی سایت خدماتی حرفه ای با امکانات پیشرفته و طراحی کاملا اختصاصی ، بهینه شده برای موتورهای جستجو و کاملا واکنشگرا برای مشاهده بدون نقص در هر نوع دستگاهی ( لپ تاپ – تبلت و انواع گوشی های موبایل ) توسط گروه نرم افزاری کلیک هاب انجام می شود .

خرید سایت خدماتی
مزایای داشتن و خرید سایت خدماتی

افزایش سطح خدمات رسانی

با طراحی سایت خدماتی می توانید به راحتی خدمات خود را در سطح وسیع تری از جامعه ارائه دهید .

افزایش برند و اعتبار

طراحی سایت خدماتی یکی از راه های تبلعات و برندینگ در فضای مجازی است .

ارائه خدمات بهتر

شما می توانید با طراحی سایت خدماتی ، علاوه بر درج خدمات خود در سایت ، توضیحات و راهنمایی های لازم را در خصوص خدمات مورد نظر ارائه دهید تا باعت افزایش آگاهی و اعتماد مشتریان شود .

پشتیبانی آنلاین

داشتن پشتیبانی آنلاین در سایت های خدماتی باعث افزایش رضایت و اعتماد مشتریان می شود . زیرا مشتریان می توانند در هر لحظه سوالات خود را مطرح کنند و پاسخ را دریافت نمایند .

حوزه های خرید سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی نظافتی
ورود
طراحی سایت خدماتی آشپزی
ورود
طراحی سایت خدماتی خشک شویی
ورود
طراحی سایت خدماتی حمل و نقل
ورود
طراحی سایت خدماتی دکوراسیون
ورود
طراحی سایت خدماتی زیبایی
ورود
طراحی سایت خدماتی تعمیر خودرو
ورود
طراحی سایت خدماتی بازسازی
ورود
طراحی سایت خدماتی تاسیسات
ورود
طراحی سایت خدماتی پرستاری
ورود
طراحی سایت خدماتی پذیرایی
ورود
طراحی سایت خدماتی اسباب کشی
ورود

می‌ توانید یکی از انواع وب سایت را متناسب با کسب و کارتان انتخاب کنید ، البته این وب سایت ها قسمتی از انواع وب سایت هایی است که توسط کلیک هاب طراحی می شود و اگر نیاز به نوع دیگری از سایت دارید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از آن ها کسب اطلاعات نمائید .

امکانات خرید سایت خدماتی

معرفی امکانات و خدمات
معرفی امکانات و خدمات
امکان چت آنلاین با کاربران
ارائه خدمات در تمام سطح کشور
ارائه خدمات در تمام سطح کشور
اپلیکیشن همگام و حرفه ای در کنار سایت خدماتی
اپلیکیشن همگام و حرفه ای در کنار سایت خدماتی
فرم های پیشرفته برای تماس و ثبت درخواست
فرم های پیشرفته برای تماس و ثبت درخواست
قرار دادن پیشنهادات شگفت انگیز
قرار دادن پیشنهادات شگفت انگیز
فرآیند خرید سایت خدماتی در کلیک هاب
شروع و بررسی طرح ایده
شروع و بررسی طرح ایده
طراحی UI/UX
طراحی UI/UX
کدنویسی و اجرا
کدنویسی و اجرا
تست و بهینه‌ سازی
تست و بهینه‌ سازی
آموزش پنل به مشتری
آموزش پنل به مشتری
پشتیبانی
پشتیبانی

شما می توانید برای خرید سایت خدماتی با شماره 09422080007 تماس بگیرید ، از طریق چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی کلیک هاب با شما تماس خواهند گرفت . این اطمینان را داشته باشید که تیم کلیک هاب بهترین خدمات به همراه مناسب ترین قیمت طراحی سایت را به عنوان یکی از خدمات شرکت به شما ارائه خواهد داد.

پیمایش به بالا