طراحی سایت طلا و جواهر

امروزه افراد زیادی هستند که به طلا و سنگ های قیمتی علاقه دارند و آن را به عنوان یک کالای ارزشمند نگه می‌ دارند. مشتریان زیادی در سرتاسر ایران هستند که به دلیل این که هر فروشگاه طرح های منحصر به فرد خودش را دارد اقدام به خرید اینترنتی می‌ کنند.

فروش طلا و زیورآلات قیمتی در ایران بسیار گسترش پیدا کرده است بنابراین فروشگاه هایی که در حوزه طلا و جواهر فعالیت می‌ کنند باید برای گسترش هر چه بیشتر کسب و کار خودشان اقدام به طراحی وب سایت حرفه ای بکنند . به دلیل این که روش های سنتی و قدیمی برای ارائه و فروش زیورآلات دیگر کارآمد نیست با راهکارهای جدید فروشندگان جواهرات می‌ توانند در فضای گسترده اینترنت نیز فعالیت کنند که این کار با ساخت سایت امکان پذیر است .

فروشندگان طلا با طراحی وب سایت طلا و جواهر می‌ توانند بیشتر از پیش کسب و کار خود را گسترش دهند و به تبع در کنار آن سود و درآمد خود را از فروش زیورآلات افزایش دهند.

امنیت بالا
امنیت بالا
پایدار
پایدار
واکنش گرا
سریع
سریع
قدرتمند
قدرتمند
کاربر پسند
کاربر پسند

طراحی سایت طلا و جواهر در واقع یک حرکت مثبت و بزرگ در راستای افزایش اعتبار خود بین مشتریانتان می‌ باشد. اما بسیاری از طلا فروشان هستند که اقدام به طراحی سایت برای کسب و کارشان نمی‌ کنند ، در واقع کمترین صنفی که به سمت ایجاد سایت برای فروشگاه خود می‌ رود صنف طلا فروشان است و دلیل آن این است که برای ارسال طلا و جواهر به دست مشتریان باید امنیت کافی را فراهم کنند .

شما با فراهم کردن یک شرایط ایمن می‌ توانید گامی بزرگ در جهت بهبود بخشیدن به کسب و کارتان بردارید به عبارت دیگر یکی از مزایای کسب و کار اینترنتی این است که شما با این کار می‌ توانید مشتریان بیشتری از طریق فضای اینترنت به دست بیاورید در واقع این امر به منزله تاسیس یک شعبه بزرگ در فضای گسترده و جهانی اینترنت می‌ باشد .


از دیگر مسائلی که اهمیت تاثیر طراحی وب سایت را بالا می‌ برد، امنیت طلا و جواهرات موجود در فروش می‌ باشد. به عنوان مثال تصور کنید در فروش حضوری باید هنگام باز یا بسته بودن فروشگاه ، امنیت را به طور کامل برقرار کنید . همچنین هنگام شلوغ بودن فروشگاه تمام مدت باید مراقب باشید تا از دزدیده شدن طلاها جلوگیری کنید اما در فروش آنلاین فقط کافی است مشتری تصاویر طلاها را مشاهده کند و دیگر نیازی به ایجاد ارتباط فیزیکی مشتری با طلاها نیست و خطر دزدی هم بسیار پایین می‌ آید .

علاوه بر آن در فروش حضوری فروشگاه مدت زمان محدودی باز است اما در فروش آنلاین در 24 ساعت شبانه روز فروشگاه اینترنتی شما باز است و به راحتی می‌ توانید به مشتریان خود خدمات ارائه دهید .

طراحی سایت طلا و جواهر

امکانات طراحی سایت طلا و جواهر

اجرت ساخت برای هر گرم
اجرت ساخت برای هر گرم
درصد مالیات، درصد سود، درصد تخفیف
درصد مالیات، درصد سود، درصد تخفیف
قیمت لحظه ای طلا
قیمت لحظه ای طلا
دسته بندی و تعریف محصولات
انتخاب عیارهای مختلف
انتخاب عیارهای مختلف
بخش پشتیبانی و ارتباط با مشتری
بخش پشتیبانی محصولات و ارتباط با مشتری
فرآیند طراحی سایت طلا و جواهر در کلیک هاب
شروع و بررسی طرح ایده
شروع و بررسی طرح ایده
طراحی UI/UX
طراحی UI/UX
کدنویسی و اجرا
کدنویسی و اجرا
تست و بهینه‌ سازی
تست و بهینه‌ سازی
آموزش پنل به مشتری
آموزش پنل به مشتری
پشتیبانی
پشتیبانی

شما می توانید برای سفارش طراحی سایت طلا و جواهر با شماره 09422080007 تماس بگیرید ، از طریق چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی کلیک هاب با شما تماس خواهند گرفت . این اطمینان را داشته باشید که تیم کلیک هاب بهترین خدمات به همراه مناسب ترین قیمت طراحی سایت را به عنوان یکی از خدمات شرکت به شما ارائه خواهد داد.

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا