طراحی سایت سوپرمارکت

طراحی سایت سوپر مارکت روشی هوشمندانه جهت سهولت خرید مشتریان و گسترش محدوده کسب و کارتان می‌ باشد . افزایش خرید های اینترنتی به خصوص در دوران کرونا ، موجب شده بسیاری از صاحبان فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکت ها طراحی سایت را علتی بر رشد اقتصادی و پیشرفت نسبت به سایر رقبای کاری خود بدانند .

اکثر مردم نیز ترجیح می‌دهند به جای خرید از فروشگاه های فیزیکی و سنتی و گذر از ترافیک و شلوغی شهر به فروشگاه های زنجیره ای آنلاین مراجعه کنند و خریدشان را ثبت کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن ، سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرند .

امنیت بالا
امنیت بالا
پایدار
پایدار
واکنش گرا
سریع
سریع
قدرتمند
قدرتمند
کاربر پسند
کاربر پسند

طراحی سایت سوپر مارکت علاوه بر اینکه مزایایی برای مشتریان دارد ، برای صاحبان فروشگاه ها نیز مزیت های زیادی دارد . با طراحی وب سایت سوپر مارکت می توانید علاوه بر فروش محصولاتی نظیر شوینده ها و خوراکی های مختلف ، محصولات پروتئینی ، عطاری ، میوه و سبزیجات و … را نیز بفروشید .

برای این کار لازم نیست که حتما تمامی آنها را در فروشگاه خود موجود داشته باشید ، کافیست با سایر فروشگاه های ارائه دهنده این محصولات همکاری کنید و به عنوان واسطی محصولات را به مردم عرضه کنید . بنابر این می توان گفت بزرگترین مزیت سوپر مارکت های آنلاین ، فروش محصولاتی است که در فروشگاه خود موجود نداشته و نیازی هم نیست آنها را تهیه کنید.

از طرفی تنوع محصولات در وب سایت های سوپرمارکت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند چرا که به این ترتیب لازم نیست مردم برای تهیه سایر اقام مورد نیاز خود به فروشگاه دیگری مراجعه کنند .

شما می توانید به راحتی و با طراحی سایت سوپر مارکت ، علاوه بر فروش محصولات خود ، بازارچه ای را نیز راه اندازی کنید . سایت چند فروشگاهی وب پویا این امکان را برای شما فراهم می کند تا با سایر فروشگاه ها همکاری کرده و در ازای این همکاری پورسانتی را دریافت کنید .

طراحی سایت سوپرمارکت
مزایای داشتن و طراحی سایت فروشگاهی لباس

با کمک طراحی سایت سوپرمارکت و فروشگاهی می‌ توانید با استفاده از میزان خرید مشتریان تجزیه و تحلیل کنید که چه محصولاتی تقاضای بالایی دارند و یا چه کالاهایی از محبوبیت پایینی برخودار هستند . با علم به این موضوع شما به راحتی می‌ توانید بر میزان خرید و انبار کردن محصولات خود مدیریت داشته باشید و روشی درست را برای تامین کالاهای مورد نیاز پیش بگیرید .

طراحی سایت فروشگاهی یک ابزار مناسب برای بازاریابی اینترنتی جهت فروش محصولات سوپر مارکت می‌ باشد. دیگر نیازی به استفاده از روش های سنتی تبلیغات مانند پخش تراکت و… نیست و شما با ساخت سایت فروشگاه زنجیره‌ ای و سوپر مارکت به راحتی می‌ توانید به جذب کاربران اینترنتی را بپردازید .

امکانات طراحی سایت سوپرمارکت

قابلیت سفارش آنلاین و پرداخت اینترنتی
قابلیت سفارش آنلاین و پرداخت اینترنتی
امکان ثبت نام و ورود برای مشتریان
امکان ثبت نام و ورود برای مشتریان
پنل حرفه ای جهت مدیریت سایت و مشتریان
پنل حرفه ای جهت مدیریت سایت و مشتریان
دسته بندی لباس ها بر اساس رنگ ، قیمت و ...
دسته بندی اقلام موجود
گالری تصاویر پوشاک و جزئیات آنها
گالری تصاویر اقلام موجود و جزئیات آنها
بخش پشتیبانی و ارتباط با مشتری
بخش پشتیبانی محصولات و ارتباط با مشتری
فرآیند طراحی سایت سوپرمارکت در کلیک هاب
شروع و بررسی طرح ایده
شروع و بررسی طرح ایده
طراحی UI/UX
طراحی UI/UX
کدنویسی و اجرا
کدنویسی و اجرا
تست و بهینه‌ سازی
تست و بهینه‌ سازی
آموزش پنل به مشتری
آموزش پنل به مشتری
پشتیبانی
پشتیبانی

شما می توانید برای سفارش طراحی سایت سوپرمارکت با شماره 09422080007 تماس بگیرید ، از طریق چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی کلیک هاب با شما تماس خواهند گرفت . این اطمینان را داشته باشید که تیم کلیک هاب بهترین خدمات به همراه مناسب ترین قیمت طراحی سایت را به عنوان یکی از خدمات شرکت به شما ارائه خواهد داد.

پیمایش به بالا