طراحی سایت آرایشی

طراحی سایت آرایشی تاثیر زیادی در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی داشته است . فروشگاه های مختلف با راه اندازی وب سایت آرایشی توانسته اند برندشان را به مردم بیشتری معرفی کرده و در نتیجه فروش بیشتری را نیز تجربه کنند. از طرفی خرید حضوری برای بسیاری از مردم مشکل بوده و ترجیح می دهند تمام لوازم مورد نیازشان را از طریق وب سایت ها خریداری کنند.

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در کلیک هاب با قابلیت بزرگنمایی محصولات، این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا از نزدیک به کیفیت، رنگ و جنس محصول پی ببرند. به همین دلیل می توانند تجربه ای مشابه خرید حضوری و بهتر آن را داشته باشند.

امنیت بالا
امنیت بالا
پایدار
پایدار
واکنش گرا
سریع
سریع
قدرتمند
قدرتمند
کاربر پسند
کاربر پسند

علاوه بر معرفی و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی در وب سایت های آرایشی و بهداشتی، با توسعه بخش وبلاگ می توان در گوگل جایگاه مناسبی را پیدا کرد. همچنین امروزه اغلب مردم به دنبال منبعی معتبر برای پاسخگویی به سوالاتشان هستند؛ وبلاگ سایت آرایشی شما می تواند بهترین منبع برای سوالات مشتریان باشد.

در طراحی وب سایت آرایشی، باید از رنگهایی استفاده کنید که با فضای کاری شما بیشتر سازگاری دارند و سبب برقراری ارتباط بیشتر کاربران با شما و وب سایت آرایشی شما می شود.

طراحی سایت آرایشی و لوازم بهداشتی
مزایای داشتن و طراحی سایت آرایشی

امکان فروش محصولات مرتبط :

یکی از دلایلی که راه اندازی سایت لوازم آرایشی را به یک ضرورت تبدیل کرده است، امکان فروش محصولات مرتبط در آن می باشد. شما می توانید در کنار لوازم آرایشی، محصولاتی نظیر عطر، زیورآلات و … را نیز به مشتریان خود ارائه دهید. به این ترتیب فروش گسترده تری خواهید داشت.

دسترسی به مخاطبان بیشتر:

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی به یک ضرورت تبدیل شود ، دسترسی به مخاطبان بیشتر می باشد. در صوتی که شما تنها به راه اندازی فروشگاه فیزیکی لوازم آرایشی اکتفا کنید، مشتریانتان به همان منطقه محدود می شوند اما در صورتی که یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی داشته باشید ، مشتریانی از مناطق و حتی شهرهای دیگر نیز خواهید داشت.

امکان دسترسی آسان مشتریان :

بسیاری از خانم ها به دلایلی همچون خانه داری، مسافت های طولانی و … حاضر به خرید حضوری لوازم آرایشی نیستند. همین موضوع باعث شده تا برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی به سراغ آنلاین شاپ های این حوزه بروند. راه اندازی سایت فروش لوازم آرایشی باعث می شود تا مشتریان بتوانند در هر ساعت از شبانه روز نسبت به خرید محصولاتشان اقدام نمایند. به این ترتیب فرآیند خرید وابسته به حضور فروشنده نخواهد بود.

امکان اطلاع رسانی آسانتر به مشتری:

با طراحی سایت لوازم آرایشی این امکان فراهم می شود تا مشتریان خود را از محصولات جدید فروشگاهتان مطلع کنید. همچنین با تولید محتوا و انتشار آن ها در قسمت وبلاگ سایت، امکان معرفی محصولات جدید و ارائه آموزش به مشتریان فراهم می شود. به این ترتیب در حوزه کاری خود یک فرد متخصص شناخته خواهید شد. علاوه بر این موارد می توانید ، سایت خود را به شبکه های اجتماعی مختلف نیز متصل کنید. با این کار مشتریان در تمامی کانال های ارتباطی شما را پیدا کرده و با دیگران به اشتراک می گذارند.

امکان نمایش محصولات با ترتیب دلخواه :

با طراحی سایت لوازم آرایشی این امکان فراهم می شود تا بتوانید، محصولات خود را به طور دلخواه نمایش دهید. برای مثال محصولاتی که از فروش بیشتری برخوردار هستند را در دسته پرفروش ها و یا محصولاتی که شامل تخفیف میشوند را دسته بندی دیگری قرار دهید. به این ترتیب مشتری با ورود به سایت شما سردرگم نخواهد شد. همچنین سایت فروش لوازم آرایشی این امکان را فراهم می کند تا بتوانید، توضیحاتی نظیر برند، نحوه استفاده، رنگ و … را برای محصولات در نظر بگیرید.

تنوع روش های ارسال محصول:

یکی دیگر از قابلیت هایی که سایت لوازم آرایشی در اختیارتان قرار می دهد، تنوع روش های ارسال محصول می باشد. شما می توانید با در نظر گرفتن چندین روش ارسال، انتخاب را به عهده مشتری بگذارید. به این ترتیب هنگام سفارش محصول، روش ارسال را نیز انتخاب خواهند کرد.

امکان دسترسی سریع به محصولات :

یکی از امکاناتی که سایت لوازم آرایشی در اختیار مشتری قرار می دهد و مورد اهمیت می باشد، امکان دسترسی سریع به محصولات می باشد. آن ها می توانند توسط باکس جستجو، محصول مدنظرشان را در سایت شما با فیلترهای مختلف سرچ کنند.

طراحی سایت آرایشی مناسب چه مشاغلی است؟

طراحی سایت آرایشی برای فروشندگان انواع لوازم آرایشی و بهداشتی ، تولیدکنندگان لوازم آرایشی ، عمده فروشان و بنکداران ، صاحب سالن آرایشی و مواردی از این دست قابل استفاده می باشد . شما این اطمینان را داشته باشید در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی سایت لوازم آرایشی پرداخت می نمایید به مزایای بسیاری از قبیل جذب مشتریان بیشتر و همینطور افزایش سود آوری دست خواهید یافت . از ساخت وب سایت آرایشی می توان به عنوان یک سرمایه گزاری هوشمندانه جهت رسیدن به اهداف بزرگ نام برد .

امکانات طراحی سایت آرایشی

قابلیت سفارش آنلاین و پرداخت اینترنتی
قابلیت سفارش آنلاین و پرداخت اینترنتی
امکان ثبت نام و ورود برای مشتریان
امکان ثبت نام و ورود برای مشتریان
پنل حرفه ای جهت مدیریت سایت و مشتریان
پنل حرفه ای جهت مدیریت سایت و مشتریان
دسته بندی لباس ها بر اساس رنگ ، قیمت و ...
دسته بندی انواع لوازم آرایشی بر اساس برند و ...
گالری تصاویر پوشاک و جزئیات آنها
گالری تصاویر لوازم آرایشی و جزئیات آنها
بخش پشتیبانی و ارتباط با مشتری
بخش پشتیبانی محصولات و ارتباط با مشتری
فرآیند طراحی سایت آرایشی در کلیک هاب
شروع و بررسی طرح ایده
شروع و بررسی طرح ایده
طراحی UI/UX
طراحی UI/UX
کدنویسی و اجرا
کدنویسی و اجرا
تست و بهینه‌ سازی
تست و بهینه‌ سازی
آموزش پنل به مشتری
آموزش پنل به مشتری
پشتیبانی
پشتیبانی

شما می توانید برای سفارش طراحی سایت آرایشی با شماره 09422080007 تماس بگیرید ، از طریق چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی کلیک هاب با شما تماس خواهند گرفت . این اطمینان را داشته باشید که تیم کلیک هاب بهترین خدمات به همراه مناسب ترین قیمت طراحی سایت را به عنوان یکی از خدمات شرکت به شما ارائه خواهد داد.

پیمایش به بالا