خدمات طراحی وب سایت

بدون شک همه می دانیم که امروزه خدمات طراحی وب سایت برای تمامی مشاغل مهم می باشد. در واقع هر شخصی که قصد ورود به بازار تجارت الکترونیک داشته باشد در اولین گام باید اقدام به طراحی و راه اندازی یک وب سایت اختصاصی برای کسب و کار خود نماید. به عبارت دیگر، وب سایت شما بزرگ ترین ویترین برای کسب و کار شما است. لذا تنها داشتن یک وب سایت برای ورود به این فضای رقابتی کافی نیست و طراحی وب سایت اهمیت بیشتری دارد.
حال اگر شما به عنوان مدیر کسب و کاری، قصد دارید از طریق وب سایت خود، محصولات، خدمات و نام و نشان برند خود را به مخاطبان معرفی کنید باید به این توجه کنید که صرفا داشتن یک وبسایت نمی تواند پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد. اگر اینگونه فکر می کنید مطمئن باشید فقط وقت و هزینه خود را هدر می دهید. شاید اگر تا 4 یا 5 سال پیش فقط یک وب سایت داشتید می توانستید به تمام اهداف خود برسید و از تمام رقیبانتان جلو بزنید. اما امروزه که تمام مدیران مشاغل و سازمان ها می دانند وب سایت چه نقش مهم و کلیدی در ماندگاری کسب و کار دارد دیگر داشتن یک وب سایت ساده برای مشاغل، کافی نیست و باید یک وب سایت حرفه ای و تمام عیار برای پیروز شدن در این فضای پر رقابت، طراحی و راه اندازی کنید.
به همین دلیل، امروزه شرکت های طراحی سایت، انواع و اقسام خدمات طراحی وب سایت را در زمان ساخت وب سایت به کاربران ارائه می دهند. حال اگر تمایل دارید اطلاعات خود را در مورد انواع خدمات طراحی سایت افزایش دهید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

ویژگی های طراحی وب سایت حرفه ای

همان طور که اشاره نمودیم تنها داشتن یک وب سایت ساده نمی تواند نام شما را در فضای رقابتی دیجیتال مارکتینگ، ماندگار کند. برای اینکه در فضای مجازی ماندگار شوید وب سایت تان باید ویژگی های زیر را داشته باشد:
یک وب سایت زیبا، با سرعت بالا و در عین حال با طراحی ساده که تمام بخش ها و گزینه هایش سر جای درست قرار گرفته باشد. وب سایت باید دائما بروزرسانی شود و محتواهای مفید به مخاطبان ارائه دهد. همچنین برای اینکه در صفحه نخست موتورهای جستجوگر قرار گیرد باید تمام المان های سئو در وب سایت تان رعایت شود. اگر این نکات در زمان ساخت وب سایت رعایت نشود مطمئن باشید دیر یا زود از چرخه رقابتی فضای مجازی، حذف خواهید شد.
در این راستا شرکت های طراحی و ساخت وب سایت، انواع خدمات طراحی وب سایت اعم از خدمات سئو برای بهتر دیده شدن وب سایت ها، گرافیک بصری برای زیباتر شدن وب سایت، افزایش سرعت و امنیت وب سایت ها با رعایت جدیدترین الگوریتم های روز دنیا و ریسپانسیو کردن سایت ها برای نمایش آن ها در تمام دستگاه ها اشاره نمود.

خدمات طراحی وب سایت چیست؟

به تمام فرآیندهایی که از شروع طراحی سایت تا اجرای وب سایت انجام می گیرد خدمات طراحی وب سایت گفته می شود. طبیعتا خدمات بسیار وسیع و متنوع است که هر کدام از آن ها از استراتژی و برنامه ریزی های خاصی برخوردار هستند.

انواع خدمات طراحی وب سایت برای یک سایت حرفه ای

خدمات طراحی وب سایت

برای داشتن یک وب سایت حرفه ای باید 5 ویژگی و خدمات زیر در زمان ساخت و طراحی سایت رعایت شود:
• رعایت استانداردهای سئو
• رعایت اصول زیباسازی
• ریسپانسیو بودن وب سایت
• به روزرسانی سایت
• پشتیبانی سایت

رعایت استانداردهای سئو در وب سایت

بدون شک یکی از مهم ترین خدماتی که در زمان طراحی و ساخت وب سایت باید رعایت شود اصول و استانداردهای سئو است. چرا که از نظر موتورهای جستجوگر، سایتی بروز و حرفه ای است که تمام اصول و استانداردهای آن ها را رعایت کند. در این صورت است که فرایند سئو سایت می تواند روند رو به رشدی داشته باشد. بسیاری از صاحبان وب سایت، به علت بی خبر بودن از این موضوع، هر محتوای دلخواهی را در سایت خود قرار می دهند. در صورتی که این محتوا باید هم متناسب با نیاز مخاطبان باشد و هم موتور جستجوگر آن را شناسایی کند.
به عبارت دیگر، رعایت اصول سئو سبب می شود وب سایت شما رتبه نخست را در لیست جستجوهای مخاطب، به دست آورد. طبیعتا با این راهکار، ترافیک بازدیدکنندگان سایت تان افزایش و سودآوری شما نیز بیشتر می شود. تشخیص استراتژی سئوی مناسب وب سایت یکی از خدمات طراحی سایت است که امروزه اغلب شرکت های طراحی وب سایت به مخاطبان خود ارائه می دهند.

طراحی یک وب سایت زیبا

یکی دیگر از فاکتورهای یک وب سایت حرفه ای، داشتن گرافیک بصری زیبا است تا بتواند در همان ابتدای ورود کاربر، نظر آن را جلب کند. به طور کلی، داشتن یک وب سایت زیبا که طراحی آن با نوع وب سایت همخوانی داشته باشد تاثیر زیادی بر روی مخاطبان می گذارد. طراحی سایت با توجه به سلیقه مخاطبان هدف یکی دیگر از خدمات طراحی وب سایت می باشد.

خدمات طراحی وب سایت

ریسپانسیو بودن وب سایت

در عصر کنونی که تمام مردم در هر زمان و مکانی به اینترنت دسترسی دارند و همواره با گوشی های هوشمند یا تبلت و .. سر و کار دارند وب سایتی حرفه ای است که بتواند به راحت ترین شکل ممکن در دسترس باشد و در تمام دستگاه ها اجرا شود. به همین دلیل طراحان وب سایت، سایت مورد نظر را برای دستگاه های مختلف، ریسپانسیو می کنند. نکته قابل توجه این است که ریسپانسیو کردن یکی از فاکتورهایی است که مرورگرها به آن امتیاز می دهند.

طراحی سایت ریسپانسیو شده یعنی اینکه شما دیگر نباید هیچ نگرانی از بابت اجرا شدن وب سایت تان در سایر دستگاه ها داشته باشید. یک سایت ریسپانسیو شده بسیار منعطف و البته از سرعت بالایی برخوردار است. در واقع شما باید به این نکته توجه کنید که وب سایت شما فقط نباید در کامپیوتر شخصی تان زیبا باشد بلکه باید در هر مانیتور، گوشی موبایل، تبلت و سایر دستگاه ها هم زیبا دیده شود.

بسیاری از این دستگاه ها مثل موبایل دارای صفحات کوچکی هستند و این کوچکی نباید سبب دیده نشدن برخی از قسمت های سایت شود. از این رو وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که در این صفحات کوچک هم به صورت کامل، نمایش داده شود.
ریسپانسیو کردن وب سایت از دیگر خدماتی است که شرکت های طراحی وب سایت به کارفرماها ارائه می دهند.

جمع بندی

ما در این مقاله در ارتباط با طراحی وب سایت و ویژگی های طراحی سایت حرفه ای با شما صحبت کردیم. سپس به معرفی انواع خدمات طراحی وب سایت پرداختیم . در نتیجه داشتن یک وب سایت حرفه ای می تواند رتبه و جایگاه خوبیرا به شما در کسب و کارتان بدهد . امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و از خواندن این مطلب نهایت استفاده و لذت را برده باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا