loader image

نرم افزار crm

نرم افزار crm ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژی‌ های CRM سازمان است . بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف CRM در سازمان و سپس مدل‌‌ سازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون به‌‌ کارگیری به‌ روش‌ ها و تجربیات موفق سازمان‌‌ ها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم . 

یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی ( مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌ های ارتباطی سازمان ) ، عملیاتی ( مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی ، فروش و خدمات سازمان ) و تحلیلی ( داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه ) را به‌ صورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با به‌ کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد.

یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطاف‌‌ پذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید تا از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌ های جدید جا نماند.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM برای کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست . سیستم‌ های CRM می‌ توانند نقشی مؤثر در راستای تحقق اهداف رقابتی کسب و کارها و سودآوری بیشتر ایفا نمایند.

برخورداری از استراتژی درست CRM، آموزش پرسنل، پذیرش کاربران، همراهی و همکاری مدیران عالی، میانی و عملیاتی، شناخت درست از نیازمندی‌ ها و انتخاب نرم افزار مناسب از جمله عواملی است که در این مسیر باید اکیدا مورد توجه قرار گیرند ، در غیر این صورت هر یک از این عوامل به تنهایی می‌ توانند موفقیت پیاده‌ سازی سیستم‌ های CRM را به چالش بکشند.

نرم افزار CRM سامانه های مدیریت ، به‌ عنوان پلتفرمی پیشرفته و کاربر پسند، تمامی ابزارهای لازم و ضروری برای بهینه‌ سازی ارتباط با مشتریان ، ارائه بهتر خدمات ، افزایش فروش و بهره‌ وری را در اختیار کسب و کار شما قرار می‌ دهد.

نرم افزار CRM برای چه نوع کسب‌ و کارهایی مناسب است؟

با مشتریان زیادی سر و کار دارند و نیازمند پیگیری تعاملات و اطلاعات مرتبط با مشتریانشان هستند.

واحدها و تیم‌ های مختلف سازمان با مشتری سر و کار دارند.

نیازمند مدیریت فروش جهت مدیریت عملکرد کارکنان و اهداف خود هستند.

رضایت مشتریان نقش مهمی در موفقیت آن‌ها دارد .

فرصت‌ های فروش از دست رفته‌ ای دارند و نیاز به توسعه فروش از محل جذب مشتری و فروش مجدد دارند.

برای ارائه خدمات مناسب به مشتریانشان نیازمند تعامل مؤثر با آنها هستند.

مشتری پس از فروش نیز برای ارائه انواع خدمات پس از فروش به آن‌ ها وابسته است .

کسب و کارهایی که در صنایع و بازارهای رقابتی فعال هستند .

کسب‌ و کارهایی که برای تعاملات با مشتریان ، نیازمند پیگیری و رصد از طریق دپارتمان‌ های مختلف هستند .

نرم افزار CRM تمام داده‌های مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز گردآوری کرده و باعث می‌ شود تا دید جامعی از آنان شکل گیرد .

سازمان‌ ها از سیستم‌ های CRM استفاده می‌ كنند تا اطمینان حاصل نمایند كه داده‌ های تماس و تعامل آنان با مشتریان ( و بالعکس ) در هر زمانی به آسانی قابل یافتن ، طبقه‌ بندی و اصلاح هستند .

ذی‌ نفعان می‌ توانند به صورت سلسله مراتبی در یک شرکت یا سازمان واحد ذخیره شوند و به تیم‌ های فروش نمای کلی از نحوه تعامل با کلیه کارمندان مربوط به یک مشتری را ارائه دهند . 

نرم افزار CRM به عنوان یک ابزار بسیار مهم ، امکان عملیاتی‌ سازی استراتژی‌ های تدوین شده و فرآیندهای ترسیم شده را فراهم ساخته و نقش مؤثری را در تحقق اهداف رقابتی سازمان‌ ها ایفا می‌ نماید .

جمله مشهوری وجود دارد که می‌ گوید مشتری پادشاه است و داده‌ ها قدرت زیادی دارند بنابر این جمع‌ آوری داده‌ های مشتریان و هوشمندسازی ارتباط سازمان‌ ها با مشتریانشان از طریق نرم افزار CRM به عنوان یک ابزار ، به تیم‌ های بازاریابی ، فروش و خدمات کمک خواهد کرد تا ضمن سازماندهی آنان، بتوانند در زمان مناسب ارتباط بهتری با مشتریان برقرار نموده و ضمن افزایش سطح رضایت آن‌ ها، وفادارسازی آن‌ ها را نیز تسهیل نمایند .

نرم افزار CRM همچنین امکاناتی را برای پیگیری هرگونه تعامل با یک مخاطب، از جمله تماس تلفنی، پیامک، فکس، شبکه‌ های اجتماعی، اپلیکیشن موبایل ، ایمیل یا جلسات حضوری ارائه می‌ دهد.

با توجه به سطح دسترسی و وظایف محول شده به هر یک از پرسنل شرکت، آن‌ ها می‌توانند پیگیری‌ های مربوط به فرصت‌ های فروش (Opportunity)، رفع موردهای خدماتی مشتریان (case) و پیگیری‌ های خود را داشته باشند.

این نمای کامل از تعامل شرکت با مشتری تضمین خواهد کرد که هر کسی در شرکت می‌ تواند از آخرین وضعیت کارهای انجام شده برای مشتری اطلاع یابد.

 

 

نرم افزار crm

نرم افزار CRM

راهکار حرفه‌ ای ارتباطات سازمانی

نرم افزار سی آر ام

نرم افزار CRM

راهکار حرفه‌ ای خلق بینش
سنجش فعالیت‌ های بازاریابی و ارتقای ROI

مهم‌ ترین عامل جهت بهره‌ گیری از نرم افزار CRM در تیم‌ های بازاریابی شرکت‌ ها، اجرای کمپین‌ ها مطابق برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده و دریافت اطلاعات مربوط به بازخوردهای هر کمپین و درج آن در سامانه CRM شرکت است .

بدین ترتیب که بتوان نرخ بازگشت (ROI) کمپین مربوطه را محاسبه نموده و برای دفعات بعد برنامه‌ ریزی بهتری برای آن داشت .

تیم‌ های موفق بازاریابی از این طریق دائما در حال بهبود برنامه‌ های بازاریابی و کمپین‌ های خود هستند و ارتباط تنگاتنگی با تیم‌ های فروش برای اطلاع از بازخوردهای کمپین‌ ها دارند .

از طرف دیگر ، فرآیندهای اطلاع‌ رسانی در بازاریابی از جمله دعوت نامه‌ ها، همایش‌ ها، تخفیفات، جشنواره‌ ها و … از طریق سامانه CRM قابل انجام و پیگیری است .

CRM به طور سنتی ابزاری برای تسهیل فرآیند فروش است و اطلاعات و آگاهی‌ های لازم را در طی فرآیند فروش به مدیریت و واحد فروش ارائه می‌ دهد .

نمای همه جانبه (دید 360 درجه) از مشتری به تیم‌ های فروش کمک می‌ کند تا تصمیمات دقیق تری را اتخاذ نمایند .

این ابزارها کارایی و اثربخشی سازمانی را برای پیگیری اطلاعات مربوط به مشتری افزایش داده و به پرسنل فروش این امکان را می‌ دهد تا روی کارهای خود ، به بهترین وجه تمرکز کنند .

پرسنل فروش تعاملات خود با مشتریان را در قالب یادداشت‌ ها یا مکالمات انجام شده در نرم افزار CRM ثبت و ضبط می‌ کنند تا برای دفعات بعد که قصد رجوع به این اطلاعات را دارند ، راحت‌ تر به تاریخچه قبلی دسترسی داشته باشند .

استفاده از امکاناتی همچون یادآوری زمان‌ های پرداخت یا موعد پشتیبانی محصولات ، کمک زیادی به افزایش سرعت و عملکرد آن‌ ها خواهد کرد .

از طرفی مدیران فروش و مدیران بالادستی ، با مشاهده سوابق قبلی و گزارشات عملکردی ، اهداف پیش‌ بینی شده را رصد می‌ کنند که در نتیجه می‌ توان مسیر طی شده را جهت‌ دهی کرده تا به اهداف از قبل برنامه‌ ریزی شده دست یابند.

نرم افزار CRM

نرم افزار CRM

راهکار حرفه‌ ای افزایش فروش
نرم افزار CRM

نرم افزار CRM

راهکار حرفه‌ ای بهبود فرآیند خدمات

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و در زمان درست ، جزء جدایی‌ ناپذیر تعهدات شرکت‌ ها برای محصولات یا خدمات ارائه شده است ، از این رو ، تسهیل فرآیند خدمت‌ رسانی به مشتریان اهمیت زیادی خواهد داشت .

ارائه خدمات از کانال‌ های ترجیحی مشتریان و کوتاه کردن فرآیند ارائه خدمت ، یکی از دغدغه‌ های مهم مدیران اجرایی محسوب می‌ شود .

پیگیری موردهای خدماتی مشتریان ، پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنان ، ایجاد پایگاه دانش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از جمله موضوعاتی است که در بخش خدمات نرم افزار crm مورد توجه قرار می‌ گیرد.

نرم افزار CRM چه مزایایی برای کسب‌ و کارها خواهد داشت؟
چرا نرم افزار CRM
یکپارچگی با سایر سیستم‌ های نرم افزاری

امکان یکپارچه‌ سازی نرم افزار CRM با سایر نرم افزارهای سازمان مانند نرم افزارهای حسابداری، انبار، اتوماسیون اداری، ERP ها و نرم افزارهای تخصصی وجود دارد .

پشتیبانی از انواع اپلیکیشن‌ های موبایل

اپلیکیشن موبایل مشتریان بر پایه دو پلتفرم اندروید و iOS و تحت قالب‌­ های پیش فرض App سامانه ­‌های مدیریت طراحی خواهد شد و در یکپارچگی با بستر CRM فعال خواهد بود.

توسعه پذیری و سفارشی سازی

این قابلیت CRM سفارشی‌ سازی و توسعه از سطوح جزئی همچون تغییر فیلدها، فرم‌ها و نماها تا توسعه کل سیستم و افزودن زیر سیستم‌ های متعدد و متنوع را شامل می‌ شود .

یکپارچگی با سایر محصولات مایکروسافت

‫یکپارچگی با سایر محصولات مایکروسافت همچون Dynamics AX ،Outlook ،Microsoft Lync ،Power BI و SharePoint از ویژگی‌های تسهیل‌ گر نرم افزار Dynamics CRM است .

امنیت و مدیریت سطوح دسترسی

مایکروسافت داینامیک 365 یک مدل امنیتی فراهم می‌ کند که از یکپارچگی داده‌ ها و حریم خصوصی محافظت و دسترسی به داده‌ ها را مدیریت خواهد کرد .

پیاده‌ سازی بازاریابی ، فروش و خدمات

ماژول‌ های بازاریابی ، فروش و خدمات و موجودیت‌ های آن‌ ها، با هدف مدیریت فرآیندهای موجود در بخش‌ های بازاریابی ، فروش و خدمات سازمان‌ ها طراحی می‌ شود .

مقایسه نرم افزارهای CRM برای شرکت های مختلف
نرم افزار CRM شرکت‌ های کوچک

عموما بدین شکل است که نرم افزار CRM مناسب شرکت‌ های کوچک و تازه تأسیس ، نرم افزاری است که به راحتی قابل یادگیری بوده و طیف در دسترسی از ویژگی‌ ها را پوشش بدهد به دلیل اینکه فرآیندهای خاصی در سیستم پیاده‌سازی نمی‌ شود بهتر است تا این نوع نرم افزارها امکانات پایه‌ ای و اولیه لازم را در خود داشته باشند .

منظور از امکانات پایه ، یکپارچگی با انواع کانال‌ های ارتباطی شرکت ( اعم از سیستم‌ های تلفنی ، سامانه‌ های پیامکی، ایمیل، فکس و شبکه‌ های اجتماعی) و همچنین بهره‌ گیری از قابلیت‌ های پایه سیستم‌ های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش است .

نرم افزار CRM شرکت‌ های متوسط

در مورد کسب‌ و کارهای متوسط به دلیل اینکه بعضا در دوره گذار به سر می‌ برند و از طرفی فرآیندهای قبلی خود را اجرا می‌ کنند، ممکن است آمادگی و پذیرش لازم برای حرکت به سمت سیستم‌ های سازمانی را نداشته باشند این کار به طور بالقوه، آزادسازی پتانسیل‌ های سازمانی را برای توسعه استراتژی CRM با مانع رو به‌ رو می‌ کند.

قابلیت سفارشی‌ سازی و انعطاف‌ پذیری از مهم‌ ترین ویژگی‌ های CRM برای کسب و کارهای متوسط است .

همچنین ارتباط نرم افزار CRM با سایر سیستم‌ های موجود این کسب‌ و کارها مانند حسابداری ، انبار، اتوماسیون اداری و … منجر به یکپارچگی عمیق‌ تر فرایندهای سازمانی و گسترش استفاده از آن خواهد شد .

نرم افزار CRM شرکت‌ های بزرگ

چندین نرم افزار CRM متناسب با کسب و کارهای سازمانی (بزرگ) وجود دارد. عموما در شرکت‌ های بزرگ‌ تر، بخش مشتری‌ مداری با چالش‌ های بیشتری مواجه است به همین دلیل عموما این شرکت‌ ها به دنبال یافتن ابزاری هستند تا به دلیل پیچیدگی‌ های بیشترشان ، بتوانند خدمات بهتر و پایدارتری به کاربران زیادی ارائه دهند .

پیاده‌ سازی در این سازمان‌ ها نیاز به صرف زمان و انرژی بیشتری خواهد بود و قاعدتا به آموزش بیشتری نیز نیاز خواهند داشت .

این ابزارها باید قابلیت سفارشی‌سازی بسیار بالایی داشته باشند و در طول زمان بتوانند قابلیت انعطاف‌پذیری و توسعه‌پذیری خود را حفظ نمایند.

پیاده‌ سازی و پشتیبانی نرم افزار CRM

استقرار و پیاده‌ سازی مناسب نرم افزار CRM ، موجب بهبود فرایند ها و ایجاد ارزش های جدید برای سازمان‌ ها خواهد شد . مشاوران و متخصصین کلیک هاب با بهره گیری از تجارب حرفه ای خود همچنین با بررسی همه جانبه و در نظر گرفتن مواردی همانند ماهیت کسب و کار ، امکانات و سطح بلوغ سازمان‌ ها ، به پیاده‌ سازی CRM مناسب شرکت شما خواهند پرداخت . در مرحله بعد از پیاده‌ سازی نیز با پشتیبانی خود همچنان در کنار شما خواهیم بود .

شما می توانید برای سفارش نرم افزار CRM با شماره 09422080007 تماس بگیرید ، از طریق چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی کلیک هاب با شما تماس خواهند گرفت .

اسکرول به بالا